دبیر فدراسیون بوکس: عنقایی یکی از گزینه های نایب رئیسی است، واگذاری مدیریت فنی از سوی ثوری تنها در حد گمانه زنی است

به گزارش مجله وتورلد، علیرضا کلانتری، دبیر فدراسیون بوکس گفت: سه، چهار گزینه برای پست نایب رئیسی فدراسیون بوکس وجود دارد و عنقایی نیز یکی از این نفرات است.

دبیر فدراسیون بوکس: عنقایی یکی از گزینه های نایب رئیسی است، واگذاری مدیریت فنی از سوی ثوری تنها در حد گمانه زنی است

علیرضا کلانتری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شایعاتی که در خصوص انتخاب حسین عنقایی به عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس شنیده می گردد، گفت: هنوز نایب رئیس فدراسیون بوکس انتخاب نشده و قرار است این بار بدون عجله رئیس فدراسیون بوکس در این خصوص تصمیم گیری کند. برای رئیس فدراسیون بوکس در بحث انتخاب نایب رئیس موضوعاتی مهم است که در حال آنالیز این گزینه ها است.

وی در خصوص اینکه عنقایی در میان گزینه های نایب رئیسی فدراسیون حضور دارد، مطرح نمود: برای انتخاب نایب رئیس سه، چهار گزینه حضور دارند که نام ایشان نیز در میان گزینه ها قرار گرفته است. همین این افراد رزومه خود را در اختیار رئیس فدراسیون بوکس قرار دادند تا در این زمینه تصمیم گیری صورت بگیرد. البته پست نایب رئیسی یک پست تشریفات است و تا زمانی که رئیس فدراسیون حضور داشته باشد نایب رئیس صندلی اجرایی ندارد، مگر اینکه رئیس فدراسیون اختیاراتی را تفویض کند.

دبیر فدراسیون بوکس تاکید نمود: نگاه فدراسیون بوکس در زمینه انتخاب نایب رئیس تخصص و فعالیت او در بحث اسپانسرینگ و بازاریابی است تا بتواند یاری حال مجموعه فدراسیون باشد. حسن ثوری به عنوان رئیس فدراسیون بوکس فنی است و از مدیریت خوبی نیز برخوردار است. من نیز به عنوان دبیر فدراسیون در بحث ساختارسازی و اجرایی حضور دارم و حضور نایب رئیسی که در بحث اقتصادی یاری حال فدراسیون باشد نقطه ضعف بوکس ایران را رفع خواهد نمود.

کلانتری در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد سلایق مختلف حاضر در فدراسیون بوکس هر کدام به دنبال انتخاب فرد مدنظر خود برای حضور در پست نایب رئیسی باشند، گفت: وقتی فدراسیون دارای برنامه تعیین باشد حتی اگر نایب رئیس نیز با پیشنهاد سلایق مختلف فدراسیون باشد باید در چهارچوب همان برنامه ها حرکت کند.

وی در خصوص اینکه ثوری چه زمانی قصد واگذاری پست مدیرفنی تیم های ملی به گزینه دیگر را دارد، گفت: در جلسه کمیته فنی با قطعیت بحث واگذاری پست مدیریت فنی ثوری به گزینه دیگر مطرح نشد و رئیس فدراسیون تنها اظهار داشت شاید به دلیل مشغله کاری این پست را واگذار کند. هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است و تنها در حد گمانه زنی این مسئله مطرح است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 73

به "دبیر فدراسیون بوکس: عنقایی یکی از گزینه های نایب رئیسی است، واگذاری مدیریت فنی از سوی ثوری تنها در حد گمانه زنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون بوکس: عنقایی یکی از گزینه های نایب رئیسی است، واگذاری مدیریت فنی از سوی ثوری تنها در حد گمانه زنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید