خبرنگاران توزیع روزانه مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری2 برابر شد

به گزارش مجله وتورلد، شهرکرد- خبرنگاران- رییس شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تعادل قیمت گوشت سفید، مجوز 2 برابر شدن توزیع روزانه مرغ منجمد از سوی ستاد تنظیم بازار صادر شد که این میزان توزیع از 25 تن در روز به 50 تن رسیده است.

خبرنگاران توزیع روزانه مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری2 برابر شد

بهروز آل مومن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، از ذخیره سازی 110 تن مرغ منجمد در سردخانه های استان اطلاع داد و گفت: با مجوز ستاد تنظیم بازار کشور، توزیع مرغ منجمد در شهرستانهای استان با قیمت هرکیلوگرم 150 هزار ریال برای مصرف کننده اخذ شده است که توزیع آن در فروشگاه های معتبر سراسر استان در حال اجرا است.

رییس شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری توضیح داد: فرایند عرضه مرغ منجمد تا زمان به تعادل رسیدن و تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار ادامه دارد و هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد در استان وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به افزایش 17 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های استان در نیمه دوم امسال ،توضیح داد: هم اینک 2 میلیون و 300 هزار جوجه ریزی در مرغداری های استان اجرا شده و با این فرایند فراوری احتیاج گوشت سفید این استان تا انتها امسال تامین شده است.

به گزارش خبرنگاران، ظرفیت فراوری سالانه مرغ گوشتی در 213واحد مرغداری فعال استان 30 هزار تن است که فراوری گوشت سفید در این منطقه بیشتر از سرانه مصرف کشور است.

چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با جمعیتی افزون بر 979 هزار نفر که در هفته گذشته بازار این استان در عرضه و تقاضای گوشت مرغ دچار اختلال التهاب موقت و نگرانی مردم را در تهیه این ماده پروتئینی در پی داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1373

به "خبرنگاران توزیع روزانه مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری2 برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع روزانه مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری2 برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید