کوشش مونتی برای احراز اکثریت آراء در انتخابات پارلمانی ایتالیا

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران : نخست وزیر پیشین ایتالیا تاکید نمود که میخواهد اکثریت آراء انتخابات پارلمانی این کشور در ماه فوریه را به دست آورد.

کوشش مونتی برای احراز اکثریت آراء در انتخابات پارلمانی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی؛ ماریو مونتی نخست وزیر پیشین ایتالیا گفت: من به دنبال اتحاد با سایر احزاب سیاسی ایتالیا هستم که از اهداف و برنامه های اروپایی من حمایت می نمایند.

به نظر می رسد مونتی میخواهد با حزب چپگرای ایتالیا به رهبری پیر لوییجی برسانی متحد گردد، هرچند تاکنون در این باره به صراحت اظهار نظری ننموده است.

اظهارات مونتی پس از آن بوده است که برسانی خواهان روشن شدن موضع شفاف مونتی در انتخابات آینده شده است.

سیلویو برلوسکونی تاجر ثروتمند و محافظه کار ایتالیایی که میخواهد برای پنجمین بار به نخست وزیری ایتالیا برسد ، مونتی را متهم به توافق پنهانی با حزب چپگرای ایتالیا نموده است.

به نظر می رسد برسانی می تواند با ائتلاف و اتحاد با حزب مونتی به راحتی اکثریت آراء انتخابات پارلمانی ایتالیا را به دست آورد.

مونتی اضافه نمود دولت جدید ایتالیا با هدف ایجاد اجماع و توافق بین اکثریت مردم ایتالیا شکل خواهد گرفت. وی در ادامه گفت : ایتالیا باید نقش مرکزی و اصلی در سیاستهای اتحادیه اروپا داشته باشد.

در حالی که برسانی و مونتی بر اجرای اصلاحات مالی در ایتالیا تاکید می نمایند، برلوسکونی به شدت از سیاستهای ریاضت مالی دیکته شده از سوی آلمان ناراضی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 327

به "کوشش مونتی برای احراز اکثریت آراء در انتخابات پارلمانی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مونتی برای احراز اکثریت آراء در انتخابات پارلمانی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید