تدوام هوای سرد در مناطق زلزله زده

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به تدوام هوای سرد در مناطق زلزله زده، گفت: طی یک هفته آینده بارندگی در مناطق زلزله زده پیش بینی نمی شود ولی سردی هوا در شب ها تداوم خواهد داشت.

تدوام هوای سرد در مناطق زلزله زده

محمد اشجعی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان های استان، اضافه نمود: طی 24 ساعت گذشته، شهرستان جلفا و هشترود با 20 درجه بالای صفر و شهرستان سراب و ورزقان با 6 درجه زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین شهرهای استان هستند.

وی با بیان این که دمای تبریز در گرم ترین زمان 18 درجه بالای صفر و در سردترین زمان صفر درجه است، اضافه نمود: دمای فعلی تبریز 17 درجه بالای صفر بوده که نسبت به 24 ساعت گذشته، یک درجه کاهش یافته است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای استان، گفت: طی روزهای آینده جو استان پایدار بوده و از نظر دما نیز تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهد شد.

وی با بیان این که دمای هوای شهرستان میانه حداکثر 16 درجه بالای صفر و حداقل صفر درجه پیش بینی می شود، گفت: شهرستان سراب نیز حداکثر دما 13درجه بالای صفر و حداقل پنج درجه زیر صفر پیش بینی می شود.

اشجعی با بیان این که طی 24 ساعت گذشته شهرستان های سراب و ورزقان با 6 درجه زیر صفر سردترین شهرهای استان بوده اند، گفت: طی چند روز آینده وضعیت هوا در استان صاف تا کمی ابری و در برخی نواحی با غبار محلی همراه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 613

به "تدوام هوای سرد در مناطق زلزله زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوام هوای سرد در مناطق زلزله زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید