تحقیقات جنایی از متهمان 2 قتل خانوادگی

به گزارش مجله وتورلد، تحقیقات از دو مرد که در جنایت های جداگانه برادر و مادر خود را به قتل رسانده اند در جریان است تا جزئیات این قتل ها فاش گردد.

تحقیقات جنایی از متهمان 2 قتل خانوادگی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران، در یکی از این قتل ها مردی بعد از اینکه برادرش را کشت، ادعا کرد در دفاع از همسر خودش مرتکب این جنایت شد. مردی چندی قبل پیکر غرق در خون جوانی را به بیمارستان رساند و خودش فرار کرد. پزشکان بعد از معاینه جوان زخمی فهمیدند او از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو نهاده شده است. اقدامات درمانی برای نجات مجروح بلافاصله شروع شد؛ اما کوشش ها بی نتیجه ماند. پس از مرگ این فرد پلیس در جریان واقعه نهاده شد و کارآگاهان جنایی استان فارس وارد عمل شدند. آن ها در آنالیز های ابتدایی فهمیدند مقتول حسن نام داشت. مسئولان بیمارستان توضیح دادند فردی که حسن را به آنجا رساند، هیچ تعییناتی از خودش ارائه نداد و در فرصتی مناسب از شلوغی استفاده و فرار کرد. کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی محل سکونت حسن را شناسایی کردند و به آنجا رفتند. آن ها پی بردند قتل در آن محل اتفاق افتاده است. یکی از همسایه ها وقتی از مرگ حسن آگاه شد، گفت: من امروز - روز حادثه- صدای حسن و برادرش را شنیدم که با هم مشاجره می کردند، اما دخالت نکردم.

این گونه بود که برادر حسن به نام حامد تحت تعقیب نهاده شد. این مرد از زمان کشته شدن برادرش فراری بود تا اینکه با مأموران تماس گرفت و سپس خودش را به پلیس تسلیم کرد.

حامد وقتی پشت میز بازپرسی نشست، به قتل برادرش اقرار کرد و گفت در حمایت از همسرش مرتکب این جنایت شد. او گفت: همسر حسن پشت سر زن من حرف می زد و من از این موضوع ناراحت بودم. از طرفی فکر می کردم برادرم در جریان این موضوع قرار گرفته است و جلوی زنش را نمی گیرد. سر این موضوع چند بار با هم مشاجره کردیم و کار به درگیری کشید که البته فامیل وساطت کردند تا اینکه روز حادثه به خانه برادرم رفتم. از دست او بسیار عصبانی بودم و نمی توانستم درست تصمیم بگیرم. در خانه او باز هم سر همان موضوع قدیمی با هم مشاجره کردیم. حسن به آشپزخانه رفت و من هم دنبالش رفتم. در یک لحظه از شدت خشم کنترل خودم را از دست دادم و با چاقویی که همراه داشتم، ضربه ای به برادرم زدم. او ناگهان غرق در خون شد. همان موقع به شدت ترسیدم و از کاری که نموده بودم، پشیمان شدم؛ به همین دلیل حسن را به بیمارستان رساندم تا جانش را نجات بدهم. از طرفی، چون می ترسیدم خودم گرفتار شوم، فرار کردم تا اینکه فهمیدم برادرم فوت شده و پلیس در تعقیب من است. در نهایت خودم را تسلیم کردم. پرونده این متهم بعد از طی مراحل مقدماتی به صدور کیفرخواست منجر شد و او به زودی پای میز محاکمه می رود تا جزئیات قتل را در برابر قضات توضیح بدهد. در پرونده دوم جوانی که مادرش را به قتل رسانده است، در بازداشت به سر می برد و بازپرس جنایی تهران همچنان در حال تحقیق از او است.

زنی جوان چند روز پیش با مأموران پلیس تماس گرفت و اطلاع داد جنازه مادرش در حالی که خون آلود است، در آشپزخانه منزلش افتاده است. کارآگاهان وقتی به محل جنایت رفتند، فهمیدند این زن توسط فردی آشنا با ضربه چاقو به قتل رسیده است. وقتی دختر مقتول توضیح داد مادر و برادرش با هم زندگی می کردند و هر دو از شب قبل به تماس ها جواب نمی دادند، مأموران به پسر جوان مشکوک شدند. دختر مقتول گفت برادرش از مسائل روحی و روانی رنج می برد و دارو مصرف می نماید. پسر جوان وقتی بازداشت شد، به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: مادرم همواره برای مخارجم به من پول می داد؛ اما این مبلغ کم بود. روز حادثه او از بیرون آمد. من پول خواستم؛ اما گفت نمی دهد. بعد هم به آشپزخانه رفت. کمی با هم بگومگو کردیم. او به من فحش داد. من که عصبانی شده بودم، دنبالش رفتم و او را با چاقو زدم و تا صبح به کسی حرفی نزدم تا اینکه خواهرم به خانه ما آمد و جسد را پیدا کرد. حالا هم از کاری که نموده ام، پشیمان هستم.

بنا بر این گزارش، رسیدگی قضائی به پرونده این متهم همچنان ادامه دارد. این در حالی است که تعیین شده متهم به دلیل مسائل روانی مدتی در بیمارستان بستری بوده و زمان حادثه نیز قرار بود مجددا او را به مرکز درمانی ببرند و بستری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1551

به "تحقیقات جنایی از متهمان 2 قتل خانوادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات جنایی از متهمان 2 قتل خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید