برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال با وجود لغو دیدار با برزیل، ناظم الشریعه 15 بازیکن را به اردو فراخواند

به گزارش مجله وتورلد، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در حالی شروع خواهد شد که دیدار دوستانه تیم ایران مقابل برزیل لغو شده است.

برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال با وجود لغو دیدار با برزیل، ناظم الشریعه 15 بازیکن را به اردو فراخواند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال آقایان از روز جمعه 20 مهرماه در مرکز ملی فوتبال شروع می گردد که محمد ناظم الشریعه اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به توضیح زیر بیان کرد:

سعید مؤمنی، ابوالقاسم عروجی و سعید لطفی از مس سونگون ورزقان، سینا پرکاسی و سعید بلباسی از شهروند ساری، ابوالفضل شهبازی و ابوالفضل حسینی از پارسیان تهران، بهزاد عظیمی از ملی حفاری اهواز، محمد شجری، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی از گیتی پسند اصفهان، امین نصرالله زاده و میلاد قنبرزاده از آذرخش بندرعباس، امین مجیدپور از پارسیان شهر قدس، علی رستمی از فرش آرا مشهد.

بازیکنان باید رأس ساعت 14 روز جمعه 20 مهر ماه خود را به کادر فنی معرفی نمایند.

به گزارش خبرنگاران، اردوی تدارکاتی تیم ملی در حالی برگزار خواهد شد که دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل برزیل که قرار بود اوایل آبان ماه برگزار گردد، لغو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 66

به "برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال با وجود لغو دیدار با برزیل، ناظم الشریعه 15 بازیکن را به اردو فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال با وجود لغو دیدار با برزیل، ناظم الشریعه 15 بازیکن را به اردو فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید