بایدن: آمریکا و کانادا به ایجاد پناهگاه امن برای آوارگان متعهدند!

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، وزارت خارجه آمریکا امروز شنبه و علیرغم رسوایی بازگشایی مجدد مرکز نگهداری از بچه ها مهاجر آن هم بدون همراه (که در دوران ترامپ به انجام رسید) در پیامی توییتری ادعا کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود که اوتاوا و واشنگتن علیه نقض دموکراسی و آزادی ها در سراسر دنیا کنار یکدیگر خواهند ایستاد!

بایدن: آمریکا و کانادا به ایجاد پناهگاه امن برای آوارگان متعهدند!

وزارت خارجه آمریکا در این باره با طرح ادعایی عوام فریبانه به نقل از بایدن نوشت: ما قصد داریم از تعهدات مشترک خود به منظور ایجاد پناهگاه های امن برای آوارگان و درخواست نمایندگان پناهندگی سیاسی و مسائل دیگر در این باره حمایت کنیم.

ادعای واهی حمایت از دموکراسی و آزادی ها و نیز ایجاد پناهگاه های امن برای آوارگان و درخواست نمایندگان پناهندگی سیاسی در حالی از سوی وی مطرح می گردد که اعضای دموکرات کنگره و فعالان حقوق بشر پیشتر از دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خاطر بازگشایی مرکزی در تگزاس برای نگهداری از 700 کودک مهاجر بدون همراه انتقاد نموده اند.

شبکه خبری فاکس نیوز دیروز در گزارشی خاطرنشان کرد: سازمان مرگ و حفاظت مرزی (CBP) آمریکا صدها نیروی گشت مرزی را به مرزهای جنوبی اعزام نموده است تا با مهاجرانی از آمریکای لاتین، مقابله نمایند. از این نیروها خواسته شده تا 31 مارس در این مرز جنوبی مستقر باشند. بعضی از بچه های که وارد این مرز می شوند با هیچ فرد بزرگسالی همراهی نمی شوند.

گزارش مذکور می افزاید: این قطعا یک بحران مهاجرت است. وقتی همه چیز را کنار هم می گذاریم با توجه به تعداد بچه های که در آنجا هستند، کووید-19 و فقدان تاسیسات مناسب برای نگهداری این جمعیت خاص قطعا یک بحران مهاجرت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1570

به "بایدن: آمریکا و کانادا به ایجاد پناهگاه امن برای آوارگان متعهدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: آمریکا و کانادا به ایجاد پناهگاه امن برای آوارگان متعهدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید