رندرهای گوشی نو موتورولا در دو رنگ منتشر شد

به گزارش مجله وتورلد، ماه گذشته شرکت چینی موتورولا یک گوشی هوشمند تازهی را با شماره مدل XT2165 3 در پایگاه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ثبت کرد. نام این گوشی هوشمند بعلاوه در سایت Wi Fi Alliance مشاهده شده است. در حال حاضر، نشریه My Smart Price رندرهای فاش شده از گوشی موتورولا XT2165 3 را به اشتراک گذاشته و در این تصاویر طراحی و رنگ های تازه این گوشی به چشم می خورد.

رندرهای گوشی نو موتورولا در دو رنگ منتشر شد

رندر های گوشی موتورولا XT2165 3 نشان می دهد که نمایشگر این گوشی از حفره صفحه نمایش برای قرار گرفتن دوربین سلفی و حاشیه های تقریبا زیادی بهره می برد. در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین سه گانه و یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده که در زیر لوگوی موتورولا قرار گرفته است. دکمه های پاور و کم و زیاد کردن صدا هم در سمت راست این گوشی قرار گرفته است. گوشی موتورولا XT2165 3 در دو رنگ آبی روشن و سبز تیره عرضه خواهد شد. شواهد و مدارک حاکی از آن است که این گوشی از اینترنت نسل چهارم (4G) پشتیبانی می نماید. اینطور به نظر می رسد که این گوشی را باید جزء گوشی های میان رده موتورولا در نظر گرفت. بنابراین بهتر است که منتظر اطلاعات بیشتری از این گوشی شرکت موتورولا باشیم.

گزارش های اخیر نشان می دهد که موتو جی 51 و موتو جی 71 گوشی های آینده سری جی این برند هستند. تا به امروز مشخص شده که موتو جی 71 از اینترنت نسل پنجم (5G) و فناوری NFC پشتیبانی می نماید. درباره موتو جی 51، به نظر می رسد که با مشخصاتی مانند نمایشگر Full HD، دوربین جلو 13 مگاپیکسلی، لنز 50 مگاپیکسلی اصلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و تراشه اسنپدراگون 750G به بازار عرضه گردد. بعلاوه این گوشی از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و سیستم عامل اندروید 11 هم روی آن نصب شده است. موتورولا احتمال گوشی های موتو جی 51 و موتو جی 71 را در ماه آینده معرفی خواهد نمود.

بعلاوه شرکت موتورولا تصمیم دارد تا از گوشی های هوشمند تازه خود تا اواخر سال جاری یا سال بعد رونمایی کند. این اطلاعات در چندین پایگاه رسمی منتشر شده است. بیشتر محصولات تازه این شرکت شماره مدل خود را دریافت نموده اند. موتورولا تعدادی از گوشی های تازه سری موتو جی را سال جاری معرفی و روانه بازار نموده است. درباره جانشینان احتمالی گوشی های سال جاری شایعه هایی به گوش می رسد. طبق آخرین گزارش ها، گوشی موتورولا جی 30 جانشین احتمالی خود را پیدا نموده است.

در اصل می توان گفت گوشی موتو جی 30 نسخه پلاس موتو جی 10 است و از سخت افزار قدرتمندتری بهره می برد. گوشی موتورولا جی 30 یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل و رفرش ریت 90 هرتز دارد که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی را در طراحی حفره ای خود قرار داده است. این گوشی از یک ترکیب دوربین چهارگانه بهره می برد. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این ترکیب از فناوری Quad Pixel پشتیبانی می نماید. در کنار دوربین اصلی گوشی موتو جی 30 یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی با میدان دید 118 درجه ای، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

به نظر می رسد که گوشی موتورولا جی 31 جانشین نسل قبلی خود یعنی جی 30 باشد. بر روی این گوشی سیستم عامل اندروید 11 نصب شده است. مقامات روسی ضمن تأیید گواهینامه های این گوشی اعلام نموده اند که ممکن است این گوشی به زودی معرفی گردد. دفتر ملی مخابرات تایلند (NBTC) هم علاوه بر تصدیق این گواهینامه ها، نام موتو جی 31 را برای این گوشی را تأیید نموده است. بنابراین شواهد نشان می دهد که جانشین موتو جی 30، موتو جی 31 خواهد بود.

اگرچه در بین گوشی های هوشمند پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت (5G) متداول تر شده، اما بعضی از گواهینامه های محصول تازه موتورولا حاکی از آن است که این گوشی از نسل چهارم اینترنت (4G) پشتیبانی می نماید. شماره مدل موتورولا جی 31 نشان می دهد که ممکن است این گوشی نسبت به نسل قبلی این گوشی ها تغییرات عمده و اساسی را به همراه داشته باشد، هرچند اطلاعات زیادی از این گوشی تازه منتشر نشده است.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1910

به "رندرهای گوشی نو موتورولا در دو رنگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای گوشی نو موتورولا در دو رنگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید