جنگل های مشهور کانادا برای دوچرخه سواری

به گزارش مجله وتورلد، کانادا دارای برخی از بهترین و زیباترین جنگل های دنیا برای دوچرخه سواری است. از جنگل های بارانی پر از صخره در بریتیش کلمبیا گرفته تا جنگل های کهنسال و بکر انتاریو، دوچرخه سواران می توانند مسیرهای دوچرخه سواری عالی در مناظر طبیعی زیبا پیدا کنند. در اینجا 5 جنگل مشهور کانادا برای دوچرخه سواری معرفی می شود:

جنگل های مشهور کانادا برای دوچرخه سواری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

جنگل ملی پاسیفیک ریم، بریتیش کلمبیا

جنگل ملی پاسیفیک ریم در بریتیش کلمبیا یکی از بهترین مناطق جهان برای دوچرخه سواری در جنگل است. این جنگل پر از صخره 600،000 هکتاری در امتداد ساحل شمال غربی کانادا قرار دارد. مسیرهای دوچرخه سواری در جنگل ملی پاسیفیک ریم بین متوسط تا پیشرفته هستند و اغلب شامل سنگفرش، ریشه و سنگ می شوند.

مسیر نورث شور به طول 66 کیلومتر یکی از محبوب ترین مسیرهاست و در امتداد ساحل با دیدهای زیبای اقیانوس آرام و جزایر می گذرد. مسیر آن، متنوع و پر از چالش است. مسیر مانن کریک نیز مسیر دیگری برای دوچرخه سواران پیشرفته است که شامل صعودهای طولانی و نزول های تند از روی صخره ها می شود.

مسیر گالوپینگ گوس، مسیری حرفه ای به طول 15 کیلومتر که دارای موانع و پرتگاه های پر هیجانی است.

مسیر جونکشن، مسیری 17 کیلومتری مناسب برای دوچرخه سواران مبتدی و متوسط. دارای مناظر زیبایی از جنگل و تالاب است.

جنگل ملی بنف، آلبرتا

جنگل ملی بنف در استان آلبرتا واقع شده و یکی از بهترین مقاصد برای دوچرخه سواری در کانادا است. این جنگل 6641 کیلومتر مربع وسعت دارد و دارای مسیرهای دوچرخه سواری بسیار زیبا و متنوعی است.

یکی از مسیرهای محبوب Goat Creek است که 17 کیلومتر طول دارد و از طریق جنگل های کاج و مراتع کوهستانی می گذرد. این مسیر شامل صعودهای تند و نزول های سریع است که چالش برانگیز است. مسیر Legacy Trail نیز یک مسیر 18 کیلومتری آسفالت شده است که از کناره دریاچه مینوان کا می گذرد. این مسیر برای تمام سطوح مناسب است.

مسیر دوچرخه سواری لیک مینوکا ، به طول 66 کیلومتر، این مسیر را می توان یکی از زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری در جنگل ملی بنف دانست. در این مسیر شما از کنار دریاچه مینوکا عبور می کنید و مناظر بکر و خیره کننده ای را تجربه خواهید کرد.

مسیر دوچرخه سواری دره گوات ، این مسیر پر پیچ و خم 40 کیلومتری، دوچرخه سواران را از کنار رودخانه و جنگل های انبوه می گذراند. مسیرهایی برای دوچرخه سواران مبتدی و پیشرفته وجود دارد.

جاده دوچرخه سواری آیسفیلدز ، این جاده ویژه دوچرخه سواران، به طول 230 کیلومتر از جنگل ملی بنف می گذرد و یکی از طولانی ترین مسیرهای دوچرخه سواری در آمریکای شمالی است.

پارک ملی جاسپر، آلبرتا

پارک ملی جاسپر با مساحت بیش از 11000 کیلومتر مربع، بزرگترین پارک ملی در کوهستان های راکی کاناداست. این پارک دارای بیش از 600 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری است که از میان مناظر زیبای کوهستانی می گذرد.

مسیر ولی آف پنج کوهستان ، این مسیر زیبای 42 کیلومتری از کنار 5 قله مشهور کوهستانی می گذرد.

راه مارموت ، مسیر کوهستانی سخت 11 کیلومتری که به سمت قله مارموت کشیده می شود.

مسیر دره آتاباسکا ، این مسیر رویایی 33 کیلومتری، مناظر خیره کننده ای از رودخانه آتاباسکا و ارتفاعات پیرامون آن را به نمایش می گذارد.

پارک آلگونکوئین، انتاریو

پارک آلگونکوئین در انتاریوی کانادا یکی از بهترین مقاصد برای دوچرخه سواری در شرق کاناداست. 7000 کیلومتر مسیر خاکی و صخره ای در این پارک وجود دارد که از جنگل های کهنسال انبوه و دریاچه های زیبا می گذرد.

مسیر کرانبری لیکس یکی از محبوب ترین مسیرها با 40 کیلومتر طول است که دور دریاچه کرانبری می چرخد. این مسیر شامل بخش های آسفالت شده و خاکی است و برای همه سطوح مناسب است. مسیرهای پیچیده تری مانند لوک گلاس و هرد لیک نیز برای دوچرخه سواران پیشرفته طراحی شده اند.

پارک ملی فاندی، نیوبرانزویک

پارک ملی فاندی در استان نیوبرانزویک دارای بیش از 400 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری است که از میان جنگل های صخره ای و ساحل اقیانوس اطلس می گذرد. مناظر طبیعی زیبای پارک فاندی آن را به یکی از بهترین مقاصد دوچرخه سواری در شرق کانادا تبدیل کرده است.

مسیر کن براون مسیر محبوبی به طول 80 کیلومتر است که در امتداد ساحل اقیانوس اطلس می چرخد. این مسیر دارای بخش های ساده تر آسفالت شده و بخش های سخت تر شنی است. مسیر گالوپینگ گوس نیز 14 کیلومتر طول دارد و یکی از چالش برانگیزترین مسیرهای پارک است.

پارک جنگلی آلگونکوین ، آنتاریو

پارک جنگلی آلگونکوین در جنوب استان انتاریو واقع شده و دارای 7000 کیلومتر مربع مساحت است. این پارک از بهترین مکان ها برای دوچرخه سواری در جنگل در کانادا به شمار می رود و دارای بیش از 200 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری است.

مسیر هایشور، این شبکه مسیرهای حلقوی به مسافت 100 کیلومتر، مناظر زیبایی از دریاچه ها و جنگل را به نمایش می گذارد.

مسیر لوا بنیت ، مسیری 77 کیلومتری که از دل جنگل های انبوه می گذرد و برای دوچرخه سواران پیشرفته مناسب است.

پارک جنگلی سنت لارنس ، کبک

پارک جنگلی سنت لارنس در جنوب شرقی استان کبک قرار دارد و دارای بیش از 600 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری است که در میان جنگل های انبوه و سواحل زیبای رودخانه سنت لارنس می گذرد.

لوپ دو کاپ تورمنت ، مسیر حلقوی زیبایی به طول 27 کیلومتر که از کنار دریا و جنگل می گذرد.

مسیر لس چوتس ، مسیری سخت 40 کیلومتری با شیب های تند که چشم اندازهای زیبایی از دره رودخانه را به نمایش می گذارد.

پارک جزیره صخره ای، انتاریو

پارک جزیره صخره ای در دریاچه سوپریور یکی دیگر از مکان های عالی دوچرخه سواری در انتاریو است. این جزیره دارای بیش از 200 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در میان صخره ها و درختان کهنسال است.

مسیر گرند لوپ و مسیر اسکار ویلی پوینت از جمله مسیرهای پرطرفدار هستند. مسیر گرند لوپ 57 کیلومتر طول دارد و دور تمام جزیره می چرخد با مناظر زیبای ساحلی. مسیر اسکار ویلی پوینت نیز یک مسیر 16 کیلومتری با سطح متوسط تا سخت است.

جنگل ها و پارک های ملی کانادا دارای برخی از بهترین مسیرهای دوچرخه سواری در جهان هستند. دوچرخه سواران می توانند از مسیرهای چالش برانگیز و تکنیکی در میان صخره ها و جنگل های انبوه تا مسیرهای خانوادگی ساده تر را تجربه کنند. طبیعت بکر کانادا را با دوچرخه تجربه کردن یک تعطیلات فوق العاده خواهد بود.

جنگل های شمالی انتاریو

استان انتاریو دارای جنگل های شمالی وسیع و دست نخورده ای است که بهشتی برای دوچرخه سواران طبیعت گرد محسوب می شود. مناطقی مثل پارک جنگلی آلگونکوین، پارک ملی کویتیکو و پارک جنگلی تماگامی دارای صدها کیلومتر مسیر دوچرخه سواری هستند که از میان جنگل ها و دریاچه های زیبا می گذرند.

جزیره ونکوور

جزیره ونکوور در ساحل غربی کانادا، بهشتی برای دوچرخه سواران است. پارک ملی پاسیفیک ریم و پارک جنگلی جزیره ونکوور دارای مسیرهای دوچرخه سواری فراوانی برای همه سطوح هستند. مسیر ساحلی گالوپینگ گوس یکی از محبوب ترین مسیرهای دوچرخه سواری در این جزیره است.

نوا اسکوشیا

استان نوااسکوشیا در شرق کانادا، دارای جنگل های زیبایی است که برای دوچرخه سواری مناسبند. پارک جنگلی کیپ برتون دارای شبکه ای گسترده از مسیرهای دوچرخه سواری است که از کنار سواحل اقیانوس اطلس می گذرند. پارک ملی کیپ برتون هایلندز نیز مسیرهای زیادی برای دوچرخه سواری دارد.

کبک

استان کبک نیز دارای جنگل ها و پارک های ملی زیادی است که مسیرهای دوچرخه سواری دارند. پارک ملی مونت ترمبلانت، پارک جنگلی سنت لارنس و پارک جنگلی موریستی از جمله مکان های خوب برای دوچرخه سواری در جنگل در این استان هستند.

نتیجه

جنگل های کانادا مکان های عالی برای دوچرخه سواری و تفریح در طبیعت هستند. این کشور دارای جنگل های بکر و زیبایی است که محیطی شگفت انگیز برای دوچرخه سواران فراهم می کند. در این مقاله برخی از مشهورترین و بهترین جنگل های کانادا برای دوچرخه سواری معرفی می شود.

کانادا با داشتن جنگل های بکر و دست نخورده، یکی از بهترین مقاصد در جهان برای دوچرخه سواری در طبیعت به شمار می رود. جنگل های ملی بنف، پاسیفیک ریم، جاسپر و آلگونکوین از معروفترین مناطق برای دوچرخه سواری در

انتشار: 18 آبان 1402 بروزرسانی: 18 آبان 1402 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 570

به "جنگل های مشهور کانادا برای دوچرخه سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل های مشهور کانادا برای دوچرخه سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید